FAQs

Frequently Asked Questions


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur eget leo at velit imperdiet varius. In eu ipsum vitae velit congue iaculis vitae at risus. Nullam tortor nunc, bibendum vitae semper a, volutpat eget massa.
Heeft u een klacht over de dienstverlening van Portaal, een vraag over de huurbetaling of een klacht over overlast, kijk dan op deze pagina van Portaal.
Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen. Per mail, of per telefoon.
Heeft u een reparatieverzoek kijk dan op deze pagina van Portaal.
Het huis waar u woont heeft onderhoud nodig, van vloer tot plafond. Een deel van het onderhoud aan de woning wordt door Portaal verzorgd, maar een ander deel komt voor rekening van u als huurder. Het gaat hier om het uitvoeren van kleine reparaties in en om het huis. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan het repareren van sloten, sanitair en keukenladen. Wilt u of kunt u deze werkzaamheden niet zelf uitvoeren? Dan bestaat de mogelijkheid deel te nemen aan het Onderhoudsabonnement. Hiermee nemen wij een groot deel van het huurdersonderhoud van u over tegen een vergoeding van 6,50 euro per maand. De kosten worden naast uw huurprijs (en eventuele servicekosten) in rekening gebracht. Meer informatie over het Onderhouds-ABC van Portaal vindt u op de site van Portaal.
0800 7678225 (of als u belt met een mobiele telefoon 0318-898989)